Sunday, June 19, 2016

Het Zwadderich wandtapijt / The Slytherin tapestry week 2

Zoals gezegd, een update van m'n borduurwerk. Aangezien ik ook tussendoor aan de deurmat voor de winkel werk, heb ik die ook maar gelijk meegenomen :)

As I've told you, here's an update on my embroidery. Because I also work on the door mat for the shop, I included those photo's too :)


Week 1
 
Week 2
Deze week niet zoveel geborduurd als de vorige, maar ik ben dan ook best wat tijd bezig geweest met het herschrijven van een nieuw hoofdstuk voor mijn verhaal. De kleuren vind ik erg mooi zo samen <3

Not done as much as I did the first week, but I spend quite some time editting a new chapter from my story. I'm really fond of the colours <3

Week 1

Week 2

Ik wilde deze week in ieder geval de tekst op de mat afhebben, maar aangezien ik nog steeds de rest van het patroon uit moet werken, ben ik daarna weer verder gegaan met het wandtapijt :)

My goal was to finish the letters on the mat :) Still have to work on the design though, so that's why I continued with the tapestry for the rest of the time.

No comments:

Post a Comment