Tuesday, May 10, 2016

Presents and Purchases

De afgelopen week heb ik zoveel nieuwe dingen gekregen, gekocht en zelfs gewonnen, dat ik er maar een blog aan wijd :)

I got or bought so many new things in the previous week that I decided to dedicate this blog entry to them :)


Ergens in april zag ik kort na elkaar een tapijtje dat iemand geborduurd had van een Felicty Price pakketje. Ik vond ze beide prachtig, dus ging ik op zoek :) Felicity blijkt binnenkort met pensioen te gaan en verkoopt alles in haar webwinkel met korting. Toeval bestaat niet, right? ;)

Within 24 hours I saw two people showing beautiful carpets they made from a Felicity Price kit. So I googled her. Of course. And discovered she'll be retireing soon and have lots of bargains on her site. Well, that was meant to be, right? ;)



Natuurlijk kon ik de kans niet laten schieten om voor een paar euro deze Draco look-a-like te bestellen!

Of course I couldn't pass the opportunity to order this Draco look-a-like for only a few euro's!



Kim stuurde me deze prachtige dingen die ze gemaakt had. Zeker weten dat die een plaatsje in de Verenwinkel krijgen! De mooie afbeeldingen kunnen als poster dienen en van de bewerkte tandenstokers kan ik toverstokken maken, of de handvaatjes van scrolls. Ik was vooral helemaal weg van de kleine lakzegeltjes. Degene aan de rechterkant heeft zelfs een drakenhoofd!
Neem zeker eens een kijkje op haar Facebook pagina Bibbidi Bobbidi Boo. Ze maakt en verkoopt prachtige, magische miniatuurtjes, zoals baby elfjes!

From Kim I got these lovely gifts, she made. They will all get a place in the Quill Shop for sure! I like all the images and the tooth picks will make great wands or scroll handles. I really love the little scroll and the wax seals! Specially the one with the dragon head on the right!
You should go check out her Facebook page Bibbidi Bobbidi Boo.  She makes and sells some really magical miniatures, like little elves!




Met het excuus dat er precies de juiste kralen in zitten om schrijfveerhouders voor de winkel te maken, ging ik overstag voor deze doos gemengde kralen :) € 1,99 bij de Action.

There are just the right beads to use as ink wells for the Quill Shop, I told myself, when I bought this box of assorted beads :) Only € 1,99 after all.



Moederdag. Mijn zoon gaf me een 3D mini versie van zichzelf, die hij zelf op zijn stage in het Fablab heeft gemaakt. Heel bijzonder <3
Daarnaast had hij ook nog onthouden dat ik heel graag Distress Ink pads wilde hebben om de labels en perkament van de Verenwinkel een wat oudere uitstraling te geven. Heel lief en attent!

Mother's Day. My son gave me a 3D miniature version of himself, which he made in the Fablab where he works as a trainee. So special <3
Besides that he'd remembered I wanted to have some Distress Ink Pads to give the labels and parchement in the Quill Shop an aged look. So sweet and thoughful!



 

Tenslotte werd ik gisteren uitgeloot voor het schattige hondje rechts :)

And last but not least, yesterday I got allotted for the cute little dog on the right :)












No comments:

Post a Comment